Με το hastag #Turkaegean να γίνεται trend για πολλές ημέρες, τόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης, όσο και η ομάδα αλήθειας, ανήρτησαν στους λογαριασμούς τους εικόνες από ένα παλιότερο καταχωρημένο σήμα με τον όρο "Aegean". Ας δούμε τι ισχύει.
Με τον ΣΥΡΙΖΑ να ασκεί σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για το θέμα αυτό, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε στην Βουλή ότι ο όρος "Aegean" είχε παραχωρηθεί ήδη από το 2018 από την EUIPO σε τουρκική εταιρεία και για 10 χρόνια.
Αποκλείεται να χει γίνει αυτό. Θα το είχε μυριστεί αμέσως ο άυπνος περηπατητής του Σουνίου!
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) July 1, 2022
Άδωνις: Το 2018 τουρκική εταιρία, κατοχύρωσε τον όρο aegean, δεν ξεκινάει ο Τσίπρας να περπατάει; pic.twitter.com/tRFO6igeGA
Ποια είναι η εταιρία Veritas
Όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία, η καταχώριση του όρου "Aegean" έγινε από την τουρκική εταιρία Veritas η οποία δραστηριοποιείτε στην πόλη Denizli, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή [πηγή - Google maps]. Η Veritas κατασκευάζει βαμβακερά προϊόντα και ο όρος "Aegean" καταχωρήθηκε για να δείξει ότι τα προϊόντα της γίνονται από το "περίφημο" βαμβάκι του Αιγαίου [πηγή, EUIPO].
Ο όρος αυτός λοιπόν, ισχύει αποκλειστικά και μόνο για τα βαμβακερά προϊόντα της εταιρίας και για κανέναν άλλο σκοπό, αφού καταχωρήθηκε για τις κλάσεις 24,25,27, όπως θα δούμε και στην παρακάτω εικόνα.
Η καταχώρυση αυτήν δηλαδή, δεν διαφέρει από κάποιο φαγάδικο ονόματι "Σμύρνη" ή το γνωστό μας παγωτό Σικάγο.
Τι ισχύει με τον όρο "Turkey Aegean"
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και σε μία διαφήμιση που ανέβηκε στο Youtube το 2018 [πηγή], στην οποία φαίνονταν ο όρος "Turkey Aegean" [video].
Ο όρος αυτός χρησιμοποιήθηκε από την ταξιδιωτική εταιρία "Busabout", όπου ονόμασε έτσι το ταξιδιωτικό της πακέτο, στο οποίο περιλαμβάνει τις περιοχές Gallipoli (Gelibolu), Pergamon, Ephesus κ.α. [πηγή, πηγή].
Τι ισχύει με τον όρο "Turkaegean"
Ο όρος "Turkaegean", είναι τελείως διαφορετικός από τους όρους "Aegean" και "Turkey Aegean". Το "Turkaegean" αιτήθηκε ο Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı, δηλαδή ο "Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης της Τουρκίας" και για τις κλάσεις 35, 38, 39, 41, 43, 45 [πηγή]. Η υπηρεσία ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2019 και στόχος της είναι η να καταστήσει την Τουρκία ως εμπορικό «brand» και πόλο έλξης στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά», ενώ ο όρος θα έχει ισχύ και θα έχει ισχύ έως τον Ιούλιο του 2031 [πηγή].
Η τουρκική πλευρά θα μπορεί να χρησιμοποιεί τον όρο Turkaegean σε μία σειρά από δραστηριότητες όπως διαφήμιση, εμπορία, δημόσιες σχέσεις, υπηρεσίες τηλεοπτικής-ραδιοφωνικής εκπομπής, τηλεπικοινωνίας, υπηρεσίες χερσαίων, εναέριων, πλωτών μεταφορών, εκπαιδευση-διδασκαλία, παροχή φαγητού-ποτού και υπηρεσίες παροχής νομικών συμβουλών στους τομείς των δικαιωμάτων πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας.